پاورپوینت نقشه سفر مشتری چیست شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
تعداد صفحات | 42 |
حجم | 4104 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | علوم انسانی |
پاورپوینت نقشه سفر مشتری چیست
پاورپوینت نقشه سفر مشتری چیست شامل 42 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مختصری از متن
مقدمه
چطور مشتریان خود را وادار میکنید آنچه میخواهید را در وبسایتتان انجام دهند؟ بازاریابان دیجیتال همیشه این سوال را از خود میپرسند، بدون آنکه بدانند هیچ ترفند جادویی و ناگهانیای وجود ندارد که نرخ تبدیل را بالا ببرد. در واقع آنها نمیدانند در حال طرح پرسش سوال اشتباهی هستند.
سوالی که هر بازاریاب دیجیتالی باید از خود بپرسد این است که "برای رسیدن مشتریان به اهداف و خواستههایشان در وبسایتم، چه کاری از دست من ساخته است؟"
در این مبحث به معرفی نقشه سفر مشتری و فرآیند تهیه چنین نقشهای میپردازیم. این نقشهها معمولاً داستان سفر مشتری از اولین تعامل تا آخرین تعاملشان با شما را تعریف میکنند.
دنیای ما را داستانها و روایتها ساختهاند. این داستانها از لحظهای آغاز شدند که انسانها با هم ارتباط برقرار کردند. این حکایتها گاه بر دیوارهای غارها نقش میبستند و گاه در حلقههای چند نفره به دور آتش، در قالب حکایتهای بلندی تعریف میشدند. با اینکه داستانها همواره در حال تکامل بودهاند، اما هدف آنها هنوز همان هدف اولیه است: سرگرم کردن، به اشتراک گذاشتن تجربیات مشترک، آموزش دادن و منتقل کردن رسوم و سنتها.
اما داستانگویی صرفاً ابزاری برای درگیر کردن کاربران نیست، بلکه روشی عالی برای آموزش سازمانها درباره مشتریانشان است. اکثر سازمانها به نحو مطلوبی میتوانند درباره کاربران خود داده جمعآوری کنند، اما این دادهها اغلب نمیتواند سرخوردگی و تجربیات کاربران را به سازمان منتقل کند. این کاری است که از دستِ داستانها ساخته است و یکی از بهترین ابزارهای داستانگویی در کسبوکارها هم نقشه سفر مشتری است.
نقشه سفر مشتری چیست؟
نقشه سفر مشتری (یا به انگلیسی Customer Journey)، داستان و فرآیند تجربهی کاربر در محصول شما را تعریف میکند. از ارتباط اولیه، فرآیند مشارکت و درگیری او تا رابطه بلندمدت او با کسبوکار شما.
نقشه سفر مشتری ممکن است روی بخش خاصی از داستان مشتری تمرکز کند یا اینکه یک نمای کلی از کل تجربهی او ارائه دهد. در هر صورت، همواره هدفی که این نقشه دنبال میکند، شناسایی معرفی تعاملات اصلیای است که مشتری با سازمان یا شرکت شما دارد. نقشه سفر درباره احساسات، انگیزهها و سوالات کاربر در رابطه با هر یک از نقاط تماس او با سازمان است.
نقشه سفر مشتری اغلب کمک میکند به درک مطلوبی از انگیزههای اصلی مشتری دست یابید. این نقشه نشان میدهد مشتری به دنبال چیست و چه انتظاراتی از سازمان دارد. نقشه سفر مشتری میتواند شکلهای مختلفی به خود بگیرد، اما معمولاً به شکل نوعی اینفوگرافیک تهیه میشود. شکل این نقشه هر چه باشد، هدف آن ثابت است: آموزش سازمان درباره مشتریانش.
اگرچه معمولاً بازاریابان سنتی از نقشههای سفر مشتری استفاده میکنند، اما این روزها بازاریابان دیجیتال نیز به اهمیت این نقشه ها پی بردهاند و کم کم دارند به این ابزار مفید روی میآورند.
به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، صرف اینکه بدانید مشتری شما کیست کفایت نمیکند. شما باید بتوانید آنچه مشتری هنگام آمدن به وبسایت شما میخواهد را به او بدهید. تعیین مسیر حرکت مشتری (از اولین تعامل او با وبسایت تا آخرین نقطهای از سایت که مشاهده میکند) نشان میدهد آیا در این مسیری که مشتریان طی میکنند، نهایتاً به هدف خود میرسند یا خیر!
در تهیه نقشه سفر مشتری، استفاده از دادههایی که درباره کاربران دارید، بسیار ضروری است. توجه داشته باشید نقشه سفر مشتری را نمیتوان بر اساس حدس و گمان یا تصوری که خود شما از رفتار کاربران دارید، تهیه کرد؛ همه چیز باید بر اساس رفتار کاربران و دادههای موجود شکل بگیرد.
در تصویر زیر میبینید که موفقترین شرکتهای هر حوزه، به شدت در حال استفاده از دادههای مبتنی بر تحقیق و پژوهش هستند و همین امر، آنها را در حفظ مشتری و تقویت پایگاه مشتریان، یک گام از رقبا جلوتر قرار داده است.
حرکت از تصمیمگیریها و اقدامات مبتنی بر حدس و گمان به سوی دادههای مبتنی بر پژوهشهای آماری!
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
نقشه سفر مشتری چیست؟
داده یعنی همهچیز!
چرا باید نقشه سفر مشتری داشته باشید؟
تحقیق برای تهیه نقشه سفر مشتری
تحقیق تحلیلی
تحقیق روایتی
نقشه را حول خصوصیات وبسایت خود تهیه کنید
مراحل تهیه نقشه
عنوان : نقشه سفر مشتری چیست
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 42
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
گزارش کارآموزی در واحد تصفیه گاز پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در 41 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 41 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | گزارش کارآموزی |
گزارش کارآموزی در واحد تصفیه گاز پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در 41 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
فهرست مطالب
فصل اول :شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ( خانگیران )
فصل دوم :واحد تصفیه گاز ( GTU)
شرح جریان گاز در واحد تصفیه گاز
سیستم نمزدایی و گردش گاز احیا
تجهیزات نصب شده در مسیر گاز ترش ورودی به واحد تصفیه گاز
شرح وظایف دستگاهها و تجهیزات نصب شده در مسیر گاز ترش ورودی
جداکننده گاز ورودی ( Inlet gas separator )
فیلتر جداکننده گاز ورودی ( Inlet gas filter separator )
برجهای تماس ( Contactors )
کولر گاز شیرین ( Treated gas cooler )
جداکننده گاز شیرین ( Treated gas separator)
فیلتر جداکننده گاز شیرین ( Treated gas filter separator )
برجهای خشک کن ( Dew point adsorber )
صافی گاز سرد کننده ( Cooling gas Strainer )
کوره گاز احیا ( Regeneration gas heater )
صافی گاز گرم کننده ( Heating gas strainer )
کولر گاز احیا ( Regeneration gas cooler )
کولر آبی گاز احیا ( Regeneration gas after cooler )
جداکننده گاز احیا ( Regeneration gas separator )
کمپرسور تقویت فشار گاز احیا (Regeneration gas booster pump )
فیلتر نهایی ( Residue gas filter )
سیستم گردش آمین در واحد تصفیه گاز
دستگاه های تشکیل دهنده سیکل آمین
شرح وظایف دستگاهها و تجهیزات نصب شده در سیکل گردش آمین
برجهای تماس (Contactor )
توربین آمین هیدرولیک ( MDEA hydraulic turbine driver )
مخزن تبخیر ناگهانی " فلش درام " ( Flash drum )
مبدل حرارتی آمین – آمین ( MDEA lean / rich exchanger )
برج های احیا ( MDEA regenerator )
ریبویلر ها ( MDEA regenerator reboiler )
فن اسیدی یا خنک کننده بخارات خروجی از برج
پمپ مایع برگشتی ( MDEA regenerator reflux drum )
پمپ های تقویت آمین ( MDEA booster pump )
مبدل حرارتی آمین – آمین ( MDEA lean / rich exchanger )
فیلتر پیکو آمین ( MDEA picho filter )
فیلتر کربنی آمین ( MDEA carbon filter )
فیلتر المنتی آمین ( MDEA element filter )
مخزن ذخیره آمین (MDEA drain drum )
پمپ مخزن ذخیره آمین ( MDEA drain drum pump )
خنک کننده محلول آمین " فن های آمین " ( MDEA solution cooler )
پمپ های سیرکولاسیون آمین ( MDEA circulation pump )
پدیده تشکیل کف در برج های تماس
گزارش کارآموزی در واحد تصفیه گاز پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در 41 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
فهرست مطالب
فصل اول :شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ( خانگیران )
فصل دوم :واحد تصفیه گاز ( GTU)
شرح جریان گاز در واحد تصفیه گاز
سیستم نمزدایی و گردش گاز احیا
تجهیزات نصب شده در مسیر گاز ترش ورودی به واحد تصفیه گاز
شرح وظایف دستگاهها و تجهیزات نصب شده در مسیر گاز ترش ورودی
جداکننده گاز ورودی ( Inlet gas separator )
فیلتر جداکننده گاز ورودی ( Inlet gas filter separator )
برجهای تماس ( Contactors )
کولر گاز شیرین ( Treated gas cooler )
جداکننده گاز شیرین ( Treated gas separator)
فیلتر جداکننده گاز شیرین ( Treated gas filter separator )
برجهای خشک کن ( Dew point adsorber )
صافی گاز سرد کننده ( Cooling gas Strainer )
کوره گاز احیا ( Regeneration gas heater )
صافی گاز گرم کننده ( Heating gas strainer )
کولر گاز احیا ( Regeneration gas cooler )
کولر آبی گاز احیا ( Regeneration gas after cooler )
جداکننده گاز احیا ( Regeneration gas separator )
کمپرسور تقویت فشار گاز احیا (Regeneration gas booster pump )
فیلتر نهایی ( Residue gas filter )
سیستم گردش آمین در واحد تصفیه گاز
دستگاه های تشکیل دهنده سیکل آمین
شرح وظایف دستگاهها و تجهیزات نصب شده در سیکل گردش آمین
برجهای تماس (Contactor )
توربین آمین هیدرولیک ( MDEA hydraulic turbine driver )
مخزن تبخیر ناگهانی " فلش درام " ( Flash drum )
مبدل حرارتی آمین – آمین ( MDEA lean / rich exchanger )
برج های احیا ( MDEA regenerator )
ریبویلر ها ( MDEA regenerator reboiler )
فن اسیدی یا خنک کننده بخارات خروجی از برج
پمپ مایع برگشتی ( MDEA regenerator reflux drum )
پمپ های تقویت آمین ( MDEA booster pump )
مبدل حرارتی آمین – آمین ( MDEA lean / rich exchanger )
فیلتر پیکو آمین ( MDEA picho filter )
فیلتر کربنی آمین ( MDEA carbon filter )
فیلتر المنتی آمین ( MDEA element filter )
مخزن ذخیره آمین (MDEA drain drum )
پمپ مخزن ذخیره آمین ( MDEA drain drum pump )
خنک کننده محلول آمین " فن های آمین " ( MDEA solution cooler )
پمپ های سیرکولاسیون آمین ( MDEA circulation pump )
پدیده تشکیل کف در برج های تماس
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد
ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان
فهرست مطالب
چکیده |
1 |
فصل اول: کلیات پژوهش |
|
1-1-مقدمه |
2 |
1-2-بیان مساله |
4 |
1-3-اهمیت و ضرورت موضوع |
7 |
1-4-اهداف پژوهش |
8 |
1-4-1-هدف کلی پژوهش |
8 |
1-4-2-اهداف جزئی پژوهش |
8 |
1-5-سوالات پژوهش |
9 |
1-6-تعاریف متغیرها |
10 |
1-6-1-تعاریف عملیاتی |
10 |
فصل دوم: پیشینه پژوهش |
|
2-1-مقدمه |
12 |
2-2-ادبیات موضوعی تحقیق |
13 |
2-2-1-ماهیت و اهداف آموزش تلفیقی- فراگیر |
13 |
2-3-اهداف تلفیق |
19 |
2-4-اجرای تلفیق |
19 |
2-5-نگرش |
20 |
2-6-مهارت معلمان |
20 |
2-7-حمایت |
20 |
2-8-برنامه درسی |
21 |
2-9-جامعه |
21 |
2-10-تاریخچه طرح آموزش تلفیقی- فراگیر |
21 |
2-10-1-گروه آسیب دیده بینایی |
22 |
2-10-2-گروه آسیب دیده شنوایی |
22 |
2-10-3-گروه آسیب دیده جسمی– حرکتی |
23 |
2-10-4-خدمات ارائه شده: |
24 |
2-11-اصول کلی آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه |
27 |
2-12-مقایسه آموزش تلفیقی و فراگیر |
28 |
2-12-1-آموزش فراگیر |
28 |
2-12-2-کودکان نیمه شنوا |
29 |
2-13-انواع ناشنوایی |
30 |
2-13-1-علل افت شنوایی |
30 |
2-13-2-مشخصات دستگاه شنوایی انسان و حیوانات |
31 |
2-13-3-کم شنوایی مادرزادی و ارتباط آن با توسعه گفتار |
31 |
2-13-4-عوامل موثر در تعیین محل تحصیل کودک کم شنوا |
31 |
2-13-5-کشف و مداخله زودهنگام شنوایی |
34 |
2-14-آشنایی با کودکان و دانش آموزان معلول جسمی_حرکتی |
35 |
2-14-1- مقدمه |
35 |
2-14-2-تعاریف |
35 |
2-14-3- شیوع |
36 |
2-14-4- سبب شناشی |
36 |
2-14-5-طبقه بندی |
36 |
2-15-ویژگی های کودکان معلول جسمی– حرکتی |
38 |
2-15-1-ملاحظات آموزشی |
39 |
2-16-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم شنوا و ناشنوا |
40 |
2-16-1-مقدمه |
40 |
2-16-2-تعریف |
40 |
2-16-3- شیوع |
41 |
2-16-4- سبب شناسی |
41 |
2-17-ویژگی های کودکان دارای آسیب شنوایی |
41 |
2-17-1- انواع افت شنوایی |
41 |
2-17-2-ملاحظات آموزشی |
42 |
2-18-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم بینا ونابینا |
43 |
2-18-1-طبقه بندی |
43 |
2-18-2-کودکان و دانش آموزان کم بینا (آسیب دیدگی خفیف تا متوسط بینایی) |
43 |
2-18-3-کودکان و دانش آموزان نابینا(آسیب دیدگی شدید تا عمیق بینایی) |
43 |
2-18-4- درصد شیوع |
44 |
2-18-5- سبب شناسی |
44 |
2-18-6-برنامه آموزشی |
44 |
2-18-7-ملاحظات آموزشی |
45 |
2-18-8-روش های آموزشی |
45 |
2-19-پیشینه پژوهش |
46 |
2-19-1-پژوهش های داخل کشور |
46 |
2-19-3-مطالعات آموزش فراگیر |
51 |
2-20-ضرورت تعمیم فراگیر سازی آموزش در ایران |
52 |
2-21-آسیب های احتمالی فرا روی فراگیر سازی |
54 |
2-21-1-توانبخشی مبتنی برجامعه |
54 |
2-22-آموزش و پرورش فراگیر |
57 |
2-23-تفاوت فرهنگی |
62 |
فصل سوم: روش پژوهش |
|
3-1- مقدمه |
67 |
3-2- نوع پژوهش |
67 |
3-3-روش تحقیق |
67 |
3-4- روش جمع آوری اطلاعات |
67 |
3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات |
67 |
3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها |
68 |
3-7-جامعه آماری |
68 |
3-8- روش نمونه گیری |
68 |
3-9- روش تعیین حجم نمونه |
69 |
3-10- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش |
70 |
3-10-1- اعتبار یا روایی |
70 |
3-10-2- پایایی پژوهش |
71 |
فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها |
|
4-1-مقدمه |
74 |
4-2- یافته های توصیفی |
74 |
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری |
|
5-1-خلاصه و نتیجه گیری |
88 |
5-2- محدودیت های تحقیق |
92 |
5-3-پیشنهادات پژوهش |
93 |
فهرست منابع فارسی |
94 |
فهرست منابع غیر فارسی |
96 |
چکیده:
ه
اعتبار این پرسشنامه از نوع صوری بوده و ضریب آلفای کرانباخ برابر با 76/0 بدست آمده است.در این پژوهش بنا برهدف 8 سوال مطرح گردیده است و در کل این پژوهش بدنبال بررسی این سوالات بوده است .در این تحقیق از آزمون های t تک نمونه ای و تحلیل واریانس یک طرفه استفاده شده است. در کلیه سوالات نتایج تاثیر گذار بودن عوامل بر کودکان آسیب پذیر تایید شد اما در کلیه عوامل در زمینه تفاوت میزان تاثیر در کودکان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی–حرکتی تفاوتی مشاهده نشده است.
واژگان کلیدی: تلفیقی- فراگیر،آسیب دیده شنوایی،آسیب دیده بینایی، آسیب دیده معلول جسمی- حرکتی
ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیبفرمت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد هدف از پژوهش حاضر به بررسی ارزشیابی برنامه ریزی آموزشی تلفیقی فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی حرکتی در استان خوزستان می باشد این پژوهش یک بررسی زمینه یابی است جامعه آماری آن برنامه تلفیقی فراگیر در استان خوزستان و حجم نمونه مقتضی بر اساس فرمول کوکران ، 60 نفر از معلمین تعیین شده استابزا
تعداد صفحات | 11 |
حجم | 4 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | علوم تربیتی |
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد
ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان
فهرست مطالب
چکیده |
1 |
فصل اول: کلیات پژوهش |
|
1-1-مقدمه |
2 |
1-2-بیان مساله |
4 |
1-3-اهمیت و ضرورت موضوع |
7 |
1-4-اهداف پژوهش |
8 |
1-4-1-هدف کلی پژوهش |
8 |
1-4-2-اهداف جزئی پژوهش |
8 |
1-5-سوالات پژوهش |
9 |
1-6-تعاریف متغیرها |
10 |
1-6-1-تعاریف عملیاتی |
10 |
فصل دوم: پیشینه پژوهش |
|
2-1-مقدمه |
12 |
2-2-ادبیات موضوعی تحقیق |
13 |
2-2-1-ماهیت و اهداف آموزش تلفیقی- فراگیر |
13 |
2-3-اهداف تلفیق |
19 |
2-4-اجرای تلفیق |
19 |
2-5-نگرش |
20 |
2-6-مهارت معلمان |
20 |
2-7-حمایت |
20 |
2-8-برنامه درسی |
21 |
2-9-جامعه |
21 |
2-10-تاریخچه طرح آموزش تلفیقی- فراگیر |
21 |
2-10-1-گروه آسیب دیده بینایی |
22 |
2-10-2-گروه آسیب دیده شنوایی |
22 |
2-10-3-گروه آسیب دیده جسمی– حرکتی |
23 |
2-10-4-خدمات ارائه شده: |
24 |
2-11-اصول کلی آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه |
27 |
2-12-مقایسه آموزش تلفیقی و فراگیر |
28 |
2-12-1-آموزش فراگیر |
28 |
2-12-2-کودکان نیمه شنوا |
29 |
2-13-انواع ناشنوایی |
30 |
2-13-1-علل افت شنوایی |
30 |
2-13-2-مشخصات دستگاه شنوایی انسان و حیوانات |
31 |
2-13-3-کم شنوایی مادرزادی و ارتباط آن با توسعه گفتار |
31 |
2-13-4-عوامل موثر در تعیین محل تحصیل کودک کم شنوا |
31 |
2-13-5-کشف و مداخله زودهنگام شنوایی |
34 |
2-14-آشنایی با کودکان و دانش آموزان معلول جسمی_حرکتی |
35 |
2-14-1- مقدمه |
35 |
2-14-2-تعاریف |
35 |
2-14-3- شیوع |
36 |
2-14-4- سبب شناشی |
36 |
2-14-5-طبقه بندی |
36 |
2-15-ویژگی های کودکان معلول جسمی– حرکتی |
38 |
2-15-1-ملاحظات آموزشی |
39 |
2-16-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم شنوا و ناشنوا |
40 |
2-16-1-مقدمه |
40 |
2-16-2-تعریف |
40 |
2-16-3- شیوع |
41 |
2-16-4- سبب شناسی |
41 |
2-17-ویژگی های کودکان دارای آسیب شنوایی |
41 |
2-17-1- انواع افت شنوایی |
41 |
2-17-2-ملاحظات آموزشی |
42 |
2-18-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم بینا ونابینا |
43 |
2-18-1-طبقه بندی |
43 |
2-18-2-کودکان و دانش آموزان کم بینا (آسیب دیدگی خفیف تا متوسط بینایی) |
43 |
2-18-3-کودکان و دانش آموزان نابینا(آسیب دیدگی شدید تا عمیق بینایی) |
43 |
2-18-4- درصد شیوع |
44 |
2-18-5- سبب شناسی |
44 |
2-18-6-برنامه آموزشی |
44 |
2-18-7-ملاحظات آموزشی |
45 |
2-18-8-روش های آموزشی |
45 |
2-19-پیشینه پژوهش |
46 |
2-19-1-پژوهش های داخل کشور |
46 |
2-19-3-مطالعات آموزش فراگیر |
51 |
2-20-ضرورت تعمیم فراگیر سازی آموزش در ایران |
52 |
2-21-آسیب های احتمالی فرا روی فراگیر سازی |
54 |
2-21-1-توانبخشی مبتنی برجامعه |
54 |
2-22-آموزش و پرورش فراگیر |
57 |
2-23-تفاوت فرهنگی |
62 |
فصل سوم: روش پژوهش |
|
3-1- مقدمه |
67 |
3-2- نوع پژوهش |
67 |
3-3-روش تحقیق |
67 |
3-4- روش جمع آوری اطلاعات |
67 |
3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات |
67 |
3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها |
68 |
3-7-جامعه آماری |
68 |
3-8- روش نمونه گیری |
68 |
3-9- روش تعیین حجم نمونه |
69 |
3-10- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش |
70 |
3-10-1- اعتبار یا روایی |
70 |
3-10-2- پایایی پژوهش |
71 |
فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها |
|
4-1-مقدمه |
74 |
4-2- یافته های توصیفی |
74 |
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری |
|
5-1-خلاصه و نتیجه گیری |
88 |
5-2- محدودیت های تحقیق |
92 |
5-3-پیشنهادات پژوهش |
93 |
فهرست منابع فارسی |
94 |
فهرست منابع غیر فارسی |
96 |
چکیده:
ه
اعتبار این پرسشنامه از نوع صوری بوده و ضریب آلفای کرانباخ برابر با 76/0 بدست آمده است.در این پژوهش بنا برهدف 8 سوال مطرح گردیده است و در کل این پژوهش بدنبال بررسی این سوالات بوده است .در این تحقیق از آزمون های t تک نمونه ای و تحلیل واریانس یک طرفه استفاده شده است. در کلیه سوالات نتایج تاثیر گذار بودن عوامل بر کودکان آسیب پذیر تایید شد اما در کلیه عوامل در زمینه تفاوت میزان تاثیر در کودکان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی–حرکتی تفاوتی مشاهده نشده است.
واژگان کلیدی: تلفیقی- فراگیر،آسیب دیده شنوایی،آسیب دیده بینایی، آسیب دیده معلول جسمی- حرکتی
دانلود فایل پاورپوینت سبک باروک در طراحی داخلی،در حجم 85 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه
تعداد صفحات | 85 |
حجم | 8 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | معماری |
پاورپوینت سبک باروک در طراحی داخلی ،در حجم 85 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.
در این فایل به معرفی و آشنایی با به کارگیری سبک باروک در معماری داخلی و طراحیها پرداخته شده است.
فهرست مطالب:
نوع سبک
زادگاه سبک
نوع ستونها
تزئینات
فضاهای زیبا و شیک
ایجاد اصالت در طرح
نقوش
مبلمان
روشنائی
آیینه کاری
گچبری
تزئینات سر در و پنجره
تزئینات کف
پله ها
تصاویر طراحی داخلی
این فایل با فرمت پاورپوینت در 85 اسلاید قابل ویرایش و تعداد زیادی تصاویر تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن(14 اسلاید)
دانلود فایل پاورپوینت تحلیل خانه ی درون تهی و خانه داگلاس _ریچارد میر،در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش ،همراه با یک هدیه ویژه
تعداد صفحات | 37 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | معماری |
پاورپوینت تحلیل خانه ی درون تهی و خانه داگلاس _ریچارد میر ، در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش ،همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
ریچارد میر متولد 1934 نیوجرسی در دانشگاه کرنل در رشته ی معماری تحصیل کرد. ریچارد میر ملقب به شوالیه ی سفید پست مدرنیسم پیش از تاسیس دفتر کار خود در نیو یورک در سال 1963 با سام و مارسل بروئر همکاری می کرد.
وی ابتدا در زمینه ی ساختمان سازی برای طبقه ی مرفه فعالیت کرد همچنین مطالعات وسیعی در زمینه ی ساختمان های عمومی انجام داد و در سال 1969 به عضویت گروه پنج نیویورک (در MOMA) درآمد. سفید های گروه پنج (ریچارد میر٬ پیتر آیزنمن٬ مایکل گریوز٬ جان هجداک٬ چارلز گواتمی) برای مخالفت با ونتوری و گریز دوره ی سفید قهرمانان رایت٬ گروپیوس٬ تراگنی و بخصوص لوکوربوزیه را احیا کردند، اما مسائلی از زیبایی شناسی را در کار خود به کار بردند که خالی از هر گونه تعهد و تعصب اجتماعی بودند. میر در کارهایش همواره رنگ سفید بکار می برد و از همین رو گروه ﺁنان به نام مستعار معماران سپید نامیده می شوند.
و...
فهرست مطالب:
بیوگرافی معمار -ریچارد میر
داستان خانه ی درون تهی
معماری و ارتباط بین فضاها
خانه داگلاس
بررسی فضاهای خانه داگلاس
نقشه ها
این فایل با فرمت پاورپوینت در 37 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل word استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی(18 صفحه)