دیجی دیتا

دیجی دیتا

با نام تجاری دو دی
دیجی دیتا

دیجی دیتا

با نام تجاری دو دی

پاورپوینت استراتژی محتوا چیست

پاورپوینت استراتژی محتوا چیست

پاورپوینت استراتژی محتوا چیست شامل 26 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم4170 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم انسانی

توضیحات کامل

پاورپوینت استراتژی محتوا چیست

 

پاورپوینت استراتژی محتوا چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

اگر هدفتان رسیدن به موفقیت است و می‌خواهید پیش گوگل، مخاطب و کارفرما عزیز باشید، باید براساس یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم پیش بروید تا بتوانید بهترین محتوا را ارائه کنید. اما رسیدن به این هدف بدون داشتن یک استراتژی محتوا که دقیق و اصولی باشد، امکان‌پذیر است. ضمن اینکه تدوین استراتژی محتوا کار ساده‌ای نیست.

برای این موضوع تعاریف متعددی ارائه شده و الگوهای مختلفی برای تدوین استراتژی محتوا پیشنهاد می‌شود. اما برای موفقیت در این زمینه نیاز به استراتژیست حرفه‌ای دارید یا اینکه باید خودتان به صورت تخصصی روی این موضوع تمرکز کنید. در اینجا می‌بینیم استراتژی محتوا چیست و چه عواملی در تدوین آن نقش دارند.

منظور از استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا در واقع راهنماها و اصول داخلی برای تولید انواع محتوا در یک کسب و کار است. این استراتژی برای جلب رضایت و تامین نیازهای کسب و کار از طریق خلق و توزیع محتوا تدوین می‌شود. هدف اصلی این استراتژی پاسخ به این سوال است که چه محتوایی باید تولید کنیم و چرا؟

در استراتژی محتوا ممکن است حتی دنبال اهداف تبلیغاتی نباشیم و بیشتر به برنامه‌های تولید، مدیریت، به‌روزرسانی و توزیع محتوا بپردازیم.

استراتژی محتوا چه تفاوتی با بازاریابی محتوایی دارد؟

در حالی که بسیاری از افراد و حتی کارشناسان در مواقع مختلف از استراتژی محتوا (Conten Strategy) و بازاریابی محتوایی (Content Marketing) به جای هم استفاده می‌کنند، اما عملا این دو موضوع با هم تفاوت‌هایی دارند.

در بازاریابی محتوایی همان‌طور که از نام آن مشخص است، از تولید محتوا در راستای اهداف بازاریابی و فروش استفاده می‌کنیم، ولی استراتژی محتوا لزوما می‌تواند تبلیغاتی نباشد. همان‌طور که اشاره کردیم استراتژی محتوا بیشتر به راهنماها و اصول داخلی می‌پردازد، ولی بازاریابی محتوایی در مورد تقویم، خلق، ترویج، توزیع و تکرار محتوا است.

در این بین استراتژی بازاریابی محتوایی نیز وجود دارد که بیشتر به چشم‌انداز، اهداف، تحقیقات بازار، پرسونای مخاطب و اصول بیرونی می‌پردازد. به عنوان مثال ممکن است استراتژیست محتوا تشخیص دهد که مخاطبان و مشتریان خیلی به کسب و کار ما اعتماد ندارند و راه‌هایی را برای جبران آن پیشنهاد دهد. اما یک بازاریاب محتوایی تشخیص می‌دهد برای افزایش اعتماد باید با بنیانگذار یا مدیر کمپانی مصاحبه کنیم.

البته با توجه به اینکه در بسیاری از موارد برنامه ما برای رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش است، در نتیجه استراتژی بازاریابی محتوا با همان عنوان استراتژی بازاریابی محتوایی استفاده می‌شود.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

منظور از استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا چه تفاوتی با بازاریابی محتوایی دارد؟

چرا باید استراتژی محتوا بنویسیم؟

استراتژی محتوا چه مواردی را شامل می‌شود؟

مراحل تدوین استراتژی محتوا

جمع بندی

 

عنوان : استراتژی محتوا چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

استراتژی محتوا چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

آموزش راهبردهای حل مساله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش آموزان سال دوم راهنمایی شهرستان طارم

تحقیق با موضوع بررسی تأثیر آموزش راهبردهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی شهرستان طارم 109صفحه قالب ورد قابل ویرایش
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 7
فرمت فایل doc
حجم فایل 80 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 109
تحقیق بررسی تاثیر آموزش راهبردهای حل مساله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش آموزان سال دوم راهنمایی شهرستان طارم

فروشنده فایل

کد کاربری 23114
کاربر

توضیحات:

تحقیق با موضوع بررسی تأثیر آموزش راهبردهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی شهرستان طارم

109صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

مقدمه:
یک کشف بزرگ سبب حل شدن یک مسأله بزرگ می‌شود، ولی در حل هر مسئله حبه‌ای از اکتشاف وجود دارد. مسئله شخص ممکن است چندان پیچیده نباشد، ولی اگر کنجکاوی وی را برانگیزد و ملکه‌های اختراع و اکتشاف را در فرد به کار وادارد، و اگر آن را با وسایل و تدابیر خود حل کند ممکن است از تنش و شادمانی حاصل از پیروزی در اکتشاف شاد شود، چنین حال و تجربه‌ای در سالهای تجربه‌پذیری می‌تواند شوق و ذوقی برای کار عقلی و فکری پدید آورد و آثار خود را بر ذهن و روان و خصلت شخص در تمام عمر باقی گذارد (پولیا ، 1944، ترجمه آرام، 1377).
بنابراین، معلم ریاضیات فرصت بزرگی در برابر خویش دارد. اگر وقت اختصاصی خود را به تمرین دادن شاگردان در عملیات پیش پا افتاده بگذراند، علاقه و دلبستگی آنان را می‌کشد و مانع رشد و تعامل عقلی آنان می‌شود و باید گفت فرصتی را که در اختیار داشته به صورت بدی صرف کرده است، ولی اگر کنجکاوی دانش‌آموزان را با مطرح کردن مسائلی متناسب با دانش و شناخت ایشان برانگیزد و در حل مسائل با طرح کردن پرسشهایی راهنما به یاری آنان برخیزد می‌تواند ذوق و شوق و وسیله‌ای برای اندیشیدن مستقل در وجود ایشان پدید آورد.
در مقدمه کتاب ریاضی سال دوم راهنمایی تألیف هیأت مؤلفان کتب درسی آمده است: درس ریاضی یکی از درسهای مهم و بنیادی است، در این درس دانش‌آموزان روش درست اندیشیدن را در حل مسائل فرا می‌گیرند و با محاسبه‌های عددی مورد نیاز در سایر درسها آشنا شده و کاربردهای ریاضی را در حل مسأله‌های روزمرة زندگی یاد می‌گیرند. دانش‌آموزان عموما به اهمیت ریاضی واقفند و می‌دانند داشتن پایه‌ای خوب در درس ریاضی تا چه حد به پیشرفت آنها در سایر درسها کمک می‌کند، اما اغلب نمی‌دانند که درس ریاضی را چگونه باید آموخت (ص 4)
همچنانکه عنوان شد درس ریاضی به عنوان یک درس پایه و مبنایی برای تعیین رشته‌های تحصیلی دوره متوسط جایگاهی ویژه را در دروس دوره راهنمایی و پس از آن به خود اختصاص داده است و حل مسأله در شمار وظایف اصلی دانش‌آموزان و پرحجم‌‌ترین تکلیف درسی می‌باشد و به اعتقاد پژوهشگران (مایر و همکاران، لوئیس و مایر، 1978) حل مسأله هسته اصلی برنامه درس ریاضی محسوب می‌شود (مایر و همکارن 1986 ترجمه فراهانی، 1376)
لذا پژوهش حاضر با بهره‌گیری از آموزه‌های روان‌شناسی تفکر حل مسئله و پیروی از رویکرد تجربی آموزش راهبردهای حل مسأله ریاضی (الگوی پولیا)، تأثیر آن را بر نگرش و پیشرفت تحصیلی ریاضیات در دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی مورد نظر قرار داده است.

مقدمه: یک کشف بزرگ سبب حل شدن یک مسأله بزرگ می‌شود، ولی در حل هر مسئله حبه‌ای از اکتشاف وجود دارد. مسئله شخص ممکن است چندان پیچیده نباشد، ولی اگر کنجکاوی وی را برانگیزد و ملکه‌های اختراع و اکتشاف را در فرد به کار وادارد، و اگر آن را با وسایل و تدابیر خود حل کند ممکن است از تنش و شادمانی حاصل از پیروزی در اکتشاف شاد شود، چنین حال و تجربه‌ای در سالهای تجربه‌پذیری می‌تواند شوق و ذوقی برای کار عقلی و فکری پدید آورد و آثار خود را بر ذهن و روان و خصلت شخص در تمام عمر باقی گذارد (پولیا ، 1944، ترجمه آرام، 1377). بنابراین، معلم ریاضیات فرصت بزرگی در برابر خویش دارد. اگر وقت اختصاصی خود را به تمرین دادن شاگردان در عملیات پیش پا افتاده بگذراند، علاقه و دلبستگی آنان را می‌کشد و مانع رشد و تعامل عقلی آنان می‌شود و باید گفت فرصتی را که در اختیار داشته به صورت بدی صرف کرده است، ولی اگر کنجکاوی دانش‌آموزان را با مطرح کردن مسائلی متناسب با دانش و شناخت ایشان برانگیزد و در حل مسائل با طرح کردن پرسشهایی راهنما به یاری آنان برخیزد می‌تواند ذوق و شوق و وسیله‌ای برای اندیشیدن مستقل در وجود ایشان پدید آورد. در مقدمه کتاب ریاضی سال دوم راهنمایی تألیف هیأت مؤلفان کتب درسی آمده است: درس ریاضی یکی از درسهای مهم و بنیادی است، در این درس دانش‌آموزان روش درست اندیشیدن را در حل مسائل فرا می‌گیرند و با محاسبه‌های عددی مورد نیاز در سایر درسها آشنا شده و کاربردهای ریاضی را در حل مسأله‌های روزمرة زندگی یاد می‌گیرند. دانش‌آموزان عموما به اهمیت ریاضی واقفند و می‌دانند داشتن پایه‌ای خوب در درس ریاضی تا چه حد به پیشرفت آنها در سایر درسها کمک می‌کند، اما اغلب نمی‌دانند که درس ریاضی را چگونه باید آموخت (ص 4) همچنانکه عنوان شد درس ریاضی به عنوان یک درس پایه و مبنایی برای تعیین رشته‌های تحصیلی دوره متوسط جایگاهی ویژه را در دروس دوره راهنمایی و پس از آن به خود اختصاص داده است و حل مسأله در شمار وظایف اصلی دانش‌آموزان و پرحجم‌‌ترین تکلیف درسی می‌باشد و به اعتقاد پژوهشگران (مایر و همکاران، لوئیس و مایر، 1978) حل مسأله هسته اصلی برنامه درس ریاضی محسوب می‌شود (مایر و همکارن 1986 ترجمه فراهانی، 1376) لذا پژوهش حاضر با بهره‌گیری از آموزه‌های روان‌شناسی تفکر حل مسئله و پیروی از رویکرد تجربی آموزش راهبردهای حل مسأله ریاضی (الگوی پولیا)، تأثیر آن را بر نگرش و پیشرفت تحصیلی ریاضیات در دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی مورد نظر قرار داده است.

فهرست برخی ازمطالب:

مقدمه

بیان مسئله

ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیه‌های پژوهش

تعریف اصطلاحات و متغیرها

تعریف نظری راهبردهای حل مسئله

تعریف عملیاتی راهبردهای حل مسئله

متغیرهای تحقیق

متغیر مستقل

متغیر وابسته

متغیرهای کنترل

تعریف عملیاتی آموزش راهبردهای حل مسأله (متغیر مستقل)

تعریف نظری نگرش (متغیر وابسته اول)

تعریف عملیاتی نگرش نسبت به ریاضی (متغیر وابسته اول)

تعریف نظری پیشرفت تحصیلی ریاضیات (متغیر وابسته دوم)

تعریف عملیاتی پیشرفت تحصیلی ریاضیات (متغیر وابسته دوم)

نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیش بینی "راهبردهای فراشناختی و شناختی" خواندن و درک مطلب دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی

نقش فعالیت های خواندن در خانه در پیش بینی راهبردهای فراشناختی و شناختی خواندن و درک مطلب دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی
دسته بندی عمومی
بازدید ها 19
فرمت فایل docx
حجم فایل 331 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 124
نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیش بینی

فروشنده فایل

کد کاربری 3
کاربر

چکیده:

مهارت خواندن پایه یادگیری همه موضوعات درسی و غیردرسی است؛ راهبردهای شناختی و فراشناختی از مهمترین راهبردهای یادگیری است، فرد در حین خواندن و درک مطلب آن را به کار می گیرد. از دیگر سو، عوامل بسیاری بر توسعه مهارت های خواندن و درک مطلب دانش اموزان تاثیرگذار است. خواندن در خانه، خواندن با والدین، ارزش گذاری والدین برای سواد، کیفیت محیط خانه و حمایت کننده بودن محیط خانه رابطه مثبتی با ظهور توانایی سواد کودکان دارد.از این رو مطالعه حاضر با هدف تبیین نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیشبینی راهبردهای فرا شناختی و شناختی خواندن دانش اموزان مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد انجام گرفت.

روش تحقیق از نظر ماهیت، مقطعی-کاربردی و از نظر اجرا نیز پیمایش بود. دانش آموزان دختر مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد جامعه آماری ما را تشکیل دادند، که تعداد 100 دانش آموز به عنوان حجم نمونه با شیوه نمونه گیری خوشه ای مورد آزمون قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه بود، شامل: مقیاس زمینه یابی یادگیری خواندن (پرلز،2006)،راهبردهاییادگیری (شناختیوفراشناختی) و درک مطلب کرمی(1380). داده­های به دست آمده با استفاده از نرم افزار آماری spssورژن 20مورد پردازش و تحلیل قرار گرفت.

یافته ها نشان داد که: میزان راهبردهای شناختی دانش آموزان بیش از راهبردهای فراشناختی است(05/0>p)؛ و همچنین، فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی کننده مثبت تغییرات راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن دانش اموزان می باشد(001/0>p)، و بر آن تاثیرگذار بوده است.8/39 درصد از واریانس متغیر راهبردهای شناختی خواندن و 2/45 درصد از واریانس متغیر راهبردهای فراشناختی خواندن توسط فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی می شود. همچنین، 1/49 درصد از واریانس متغیر درک مطلب نیزتوسط فعالیت­های خواندن درخانه پیش­بینی می­شود.بنابراین، فعالیت­های خواندن در خانه، صرف وقت برای خواندن، ارزش گذاری برای مطالعه و درگیری والدین و نظارت بر رفتارهای خواندن فرزندان می تواند منجر به تقویت راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن و ادراک مطلب دانش آموزان گردد.

تحقیق با موضوع تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400 (ه ش)

تحقیق با موضوع تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400(ه ش) 162صفحه قالب ورد قابل ویرایش
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 15
فرمت فایل doc
حجم فایل 210 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 162
تحقیق با موضوع تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400 (ه ش)

فروشنده فایل

کد کاربری 23114
کاربر

توضیحات:

تحقیق با موضوع تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400(ه ش)
162صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400(ه ش)

162صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

چکیده:

«بالعدل قامت السموات و الارض»،قوام آسمانها و زمین به عدل است.چنانچه تعادل را از زندگی حذف کنیم، وجودی برای هستی باقی نخواهد ماند که عدل پایه و بنیانی است که قوام و استواری جهان به اوست.« العدل اساس به قوام العالم.»تعالی و ارتقاء جان آدمی به حیات طیبه الهی با ایجاد تعادل فردی در بستر تعامل جمعی است. تعادلی در مبدا، در مسیر و در مقصد.

توسعه ای که در عدل است در هیچ طرح و برنامه دیگری نمی توان یافت. از آن جایی که توسعه در اسلام تنها به معنای افزایش فیزیکی نیست و جنبه های معنوی و ارزشی نیز اهمیت دارد ، جهت گیری سیاستهای توسعه در اسلام به سمت اهداف خاصی است که در راستا و تامین کننده هدف اصلی خلقت انسان است.انسان به خاطر همین سعه و جامعیت وجودیش، بر همه عوالم، حتی بر فرشتگان نیز برتری دارد و تنها اوست که می تواند حامل عشق و طلب باشد.یک عارف با سعه وجودی خود با همه جهان و همه انسانها یگانه است.

قرآن کریم میفرماید: انسانی که در اثر حیات پاکیزه ،جانش به سمت الله حرکت کرد ، جاودانه خواهد بود و از ابدیت خاص برخوردار است چون عندالله می شود . این حیات طیبه باعث صعود و تکامل انسان می شود.برای تداوم حیات حقیقی و افزونی تاله آدمی، لازم است که انسان اولاً چیزی را روی اصول علمی ببیند و ثانیاً قواعد عملی آن را بپذیرد. ظهور برکات و عنایات، مرهون رشد علمی و عملی جامعه است و امت اسلامی در پرتو ایمان و عمل صالح به این فیوضات الهی بار می یابد.حیات واقعی که در یک فرد به جریان می افتد، با حیات دیگران نیز مشترک است. اساسی ترین مختص حیات، تعدیل و تصعید خودمحوری به سود انسان محوری است، که رو به کمال دارد.

با صدور فرمان مقام معظم رهبری ، حضرت آیه الله خامنه‌ای مبنی بر تدوین و تنظیم برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب چشم انداز بلند مدت کشور (دو دهه آینده) و با عنایت به الزامات حاکم بر تحقق چشم انداز بلند مدت کشور و ویژگیهای کنونی رشد و توسعه کشور، در این پایان نامه سعی بر این است تا با طرح و تشریح کاربردی تعادل و توسعه انسانی بعنوان راهبردی به حیات طیبه الهی در کشور ایران طی دو دهه آینده از منظر عرفانی تبیین گردد.

فهرست برخی ازمطالب:

چکیده

مقدمه

فصل اول – تعادل

- تعاریف لغوی و اصطلاحی

- عدل

- معنای اعتدال

- معنای عدالت

- واژه‌هایی که با عدل پیوند معنایی دارند

- استقامت

- قصد

- قسط

- وسط

- توسط

- تعادل

- تعادل در مقصد (تعادل در خداشناسی)

- عدل الهی

- عدل خدا در خلقت جهان

- تعادل در خلقت انسان

- تعادل در مبدأ (تعادل در خودشناسی)

- ضرورت تعدیل در قوای طبیعی تحت فرماندهی عقل

- نشانگرهای رفتار و شخصیت متعادل

- مراحل وصول به تعادل

- تعادل جسمانی

- تعادل عقلانی (اجتماعی)

پاورپوینت مدیریت تحول استراتژیک و مدیریت راهبردی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت تحول استراتژیک و مدیریت راهبردی، در قالب ppt و در 133 اسلاید، قابل ویرایش،تغییر در سازمان برای تکامل، حقایق تغییر، فرآیند تغییر، مراحل تغییر، نیروهایی که باعث تغییر می شود، مقاومت در برابر تغییر، مقاومتهایی که منشا سازمانی دارند، مقاومتهایی که منشا فردی دارند، راهکارهای مواجه با مقاومت در برابر تغییر، گامهای ضروری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 21
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1250 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 133
پاورپوینت مدیریت تحول استراتژیک و مدیریت راهبردی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت تحول استراتژیک و مدیریت راهبردی، در قالب ppt و در 133 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مشخصات سازمان کمال جو

ویژگی های هشتگانه سازمانهای کمال یافته

بخش اول: تغییر در سازمان برای تکامل

حقایق تغییر

فرآیند تغییر

مراحل تغییر

نیروهایی که باعث تغییر می شود

مقاومت در برابر تغییر

مقاومتهایی که منشا سازمانی دارند

مقاومتهایی که منشا فردی دارند

راهکارهای مواجه با مقاومت در برابر تغییر

گامهای ضروری برای اجرای تغییر

روند بهبود کیفیت

نظام های کیفیت

معرفی نظامهای بهبود

مزایای بکارگیری استاندارد ISO 9000

بکارگیری استاندارد ISO 9000

مهندسی ارزش(Value Engineering)

5S نظام آراستگی

اهداف اجرایی 5S

چرخه مدیریت بهره وری(Productivity Cycle)

کایزن(KIZEN)

ساختار مدل EFQM

شش سیگما و ارتباط آن با بهبود فرایند(6δ)

مراحلدر شش سیگما

فرایند عارضه یابی

مهندسی مجدد و مشخصه های تغییرات

مدیریت استراتژیک

طبقه بندی نظامهای بهبود

نظامهای بهسازی عمدتاً چه نوع تغییری را لحاظ می کنند؟

نظام مدیریت تحول استراتژیک

وظایف نظام مدیریت تحول و متولیان آن

بخش دوم: رویکرد مدیریت تحول استراتژیک

تعریف مدیریت

وظایف مدیریت

ارتباط وظایف مدیریت

تعریف برنامه ریزی

انواع برنامه‏ریزی

انواع برنامه براساس سطوح سازمانی

ارتباط برنامه جامع و عملیاتی

انواع برنامه جامع

برنامه ریزی استراتژیک

مزیتهای برنامه ریزی استراتژیک

بخش سوم: مدیریت استراتژیک

مقدمه

استراتژی

مدیریت استراتژیک چیست ؟

مزایای مدیریت استراتژیک
تعریف مدیریت استراتژیک

سطوحمدیریت استراتژیک

الگوی جامع مدیریت استراتژیک

فرآیندمدیریت استراتژیک

تدوین استراتژی

چشم انداز

ویژگی چشم انداز

نحوه تهیه چشم انداز

مأموریت یا رسالت

تفاوت رسالت و دورنما

ارزش هاVALUES

کاربرد ارزشهای سازمانی

فرصتها و تهدیدها

شناخت محیط‏های سازمانی

ارزیابی عوامل محیطی

ذی‏نفع‏ها(Stakeholders)

شناسائی مشتریان و نیازهای آنها

تهیه ماتریس ارزیابی عوامل خارجی

ارزیابی عوامل درونی

عملکرد سازمان در گذشته

عملکرد فعلی سازمان

شناسائی نقاط ضعف و قوت

تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی

تهیه ماتریس توز TOWS

ماتریس توز TOWS

انتخاب و تدوین استراتژی(Strategy Formulation)

مشخصات تصمیم‏های استراتژیک

رویکردها در انتخاب

اجرای استراتژی

تدوین برنامة عملیاتی

برنامه‏ریزی عملیاتی یا اجرایی

تجزیه و تحلیل وضعیّت موجود منطقه

تعیین اهداف برنامه

اهداف برنامه

خصوصیات یک هدف مناسب

خصوصیات اهداف اختصاصی

6 نکته مهم در هدف گذاری

تعیین فعالیت‏ها

جدول زمان‏بندی Time Table

ارزیابی استراتژی

ارزشیابی و کنترل

پایش و ارزشیابی برنامه

محدودیـت های اجرای استراتژی ها

کارت امتیازی متوازن

اهمیت اجرای برنامه ریزی استراتژیک در شرکت ها

فرآیند مدیریت فرآیند

قسمتی از متن پاورپوینت:

ارتباط برنامه جامع و عملیاتی:

برنامه ریزی جامع تابع ارزشها، ایدئولوژی، سیاستها و استراتژی های حاکم بر سازمان است و بر عهده سیاست مداران و مدیران ارشد سازمان است و برنامه ریزی عملیاتی در سطح مدیریت اجرایی سازمان مطرح می گردد

برنامه ریزی جامع در پی حل مسایل اساسی، رشد و توسعه سازمان است. و برنامه ریزی عملیاتی با هدف یا هدفهای مشخص، محدود، عینی و دست یافتنی، تنها متوجه بهترین کارآیی در خدمت یا تولید است.

برنامه ریزی جامع متوجه منافعی است که احتمالا در آینده نصیب سازمان خواهد شد. و برنامه ریزی عملیاتی متوجه منافع فعلی و در معرض دید و یقین است.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" مدیریت تحول استراتژیک و مدیریت راهبردی" می باشد که در حجم 133 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.